Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Η πρώτη μου ανάρτηση. / My first article

Άντε καλορίζικο το blog!
Σκοπός της δημιουργίας αυτού του blog είναι η καταγραφή της - θετικής ελπίζω - πορείας μου στο κόσμο του πόκερ, στον οποίο έχω εισέλθει εδώ και κάποια χρόνια.  Θα μου πείτε, γιατί τώρα και όχι τόσα χρόνια;
Δύο είναι οι λόγοι: Ο ένας είναι η έμπνευση που πήρα αρχίζοντας να διαβάζω το πολύ ωραίο και καλογραμμένο blog της katerina0289 η οποία πλέον είναι επαγγελματίας της pokerstars team.  Ο δεύτερος και βασικότερος είναι η αλλαγή της ζωής μου στα 38 μου χρόνια μιας και μετά από ένα χρονικό διάστημα 15 ετών περίπου κατά το οποίο εργαζόμουν σε μια επιχείρηση, αναγκάζομαι να αλλάξω την καθημερινότητα μου λόγω του οικονομικού καταντήματος που έχει φτάσει η Ελλάδα και το οποίο χρωστάμε σε αυτούς που μας κυβερνούν και μας κατέστρεψαν (και συνεχίζουν να το κάνουν), και αντί να εργάζομαι 8 ώρες ημερησίως θα πρέπει απλά να επισκέπτομαι μηνιαίως την τράπεζα για να λαμβάνω το επίδομα ανεργίας των 360 ευρώ.

Καλή αρχή λοιπόν  και στην επόμενη ανάρτησή μου θα αναλύσω το ποκερικό μου παρελθόν και το τι ακριβώς επιθυμώ να πετύχω με τη δημιουργία αυτού του blog

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Good luck to my blog!
The intention of the creation of this blog is to record the hopefully positive trip in the world of texas hold’em poker in which I’ve been a few years.  You will may ask, why did you make the blog  now and not earlier?  The reasons are two.  The first one is that I was inspired by reading the very good blog of katerina0289 who is a professional of pokerstars team.  The second and the most important one is that my life changed at my 38 years because, after 15 years of working without stop, I have to change my everyday life because of the tragic economical situation in Greece and, instead of working 8 hours per day or more, I just have to visit the bank once a month and get 360 euros which is the amount of money unemployed people take from the government.

Hoping for a good start and in my next article I will analyze my poker past and what exactly I wish to succeed through the creation of this blog.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου