Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Και ανεβαίνουμε σταθερά.../Moving up steadily

Και ναι, ανεβαίνουμε σταθερά.
Πέρασαν φάσεις και καλές και κακές μέσα στο χρονικό διάστημα από την τελευταία μου ανάρτηση ,αλλά ευτυχώς επικράτησαν οι καλές.  Η πιο άσχημη φάση από τις 19/11 έως σήμερα, ήταν κάπου στις αρχές, στις 22 νομίζω που έχασα μαζεμένα πάνω από 15-20 buy ins πράγμα μάλλον λογικό για τέτοιου είδους sit n gos από ότι έχω ακούσει λόγω μεγάλης διακύμανσης.  Θυμάμαι ότι εκείνη η καμπή ήταν απογοητευτική.  Λες και ότι έπαιζα προοριζόταν να χάσω.  Τα έβαζα με καλύτερο φύλλο, έχανα.  Τα έβαζα με χειρότερο, έτρωγα suck out.
Ευτυχώς όμως ήταν 1-2 μέρες μόνο, εντελώς προσωρινό.  Με επηρέασε βέβαια άμεσα μιας και έχασα λίγο τη πίστη μου και γι' αυτό άλλαξα αμέσως κατηγορία buy in, πάλι προσωρινά βέβαια.  Αυτή τη περίοδο κοιτάζω να παίζω σε τραπέζια αφού κοιτάξω τους παίκτες.  Όταν παίζεις sit n gos τελικά είναι μεγάλο κλειδί το να βλέπεις με ποιους παίζεις.  Δεν μπορώ να διανοηθώ πλέον ότι θα μπω σε ένα τραπέζι και δεν θα έχω δει ποιόν έχω απέναντι μου, είτε από τα τραπέζια που παίζει ταυτόχρονα (πράγμα που αν το έχει κλειδώσει μέσω της εταιρείας και δεν φαίνεται, ψάχνω στα υπόλοιπα τραπέζια του ίδιου buy in και καταλαβαίνω πόσα παίζει), είτε από τις ιστοσελίδες που με πληροφορούν για το πόσο συχνά παίζει, πόσο επικερδής είναι κλπ.  Και φυσικά επιλέγω να μπω σε τραπέζια με περισσότερους νέους παίκτες και λιγότερους regs.  Αυτό καμιά φορά με κάνει να μην παίζω στη κατηγορία που θέλω εκείνη τη στιγμή και να πέφτω σε χαμηλότερη που δεν υπάρχουν μέσα τόσοι regs (ειδικά στο 1,5$ hyper turbo 9max που υπάρχουν ελάχιστοι τώρα πια μου φαίνεται πολύ ευκολότερο το παιχνίδι γιατί κάνουν πάρα πολλά λάθη).  Οι regs βέβαια είναι τόσοι πολλοί όταν ανέβεις buy in που όλη μέρα να παίζεις κάποιους θα βρεις μέσα.  Είτε το πρωί παίξεις, είτε το μεσημέρι, είτε το βράδυ, κάποιοι θα είναι αφού σαν regs πιθανότατα να έχουν ένα μόνιμο εισόδημα από εκεί.  Τώρα παίζω σε όλες τις κατηγορίες ανάμικτα, ανάλογα την ώρα και τους παίκτες που βλέπω μέσα, αλλά κυρίως η κατηγορία μου είναι τα 7$.  Η γκάμα μου όμως είναι από 1,5$ (πιο σπάνια), 3,5$ (μερικές φορές), κυρίως 7$ και ενίοτε επισκέπτομαι και τα 15$ (έως τώρα με επιτυχία αν και έχω παίξει λίγα).
Και τώρα ώρα για το γράφημα!

Να διευκρινίσω βέβαια ότι από την ιστοσελίδα που το κατεβάζω έκαναν μια μικρή αλλαγή και πλέον σε αυτό το γράφημα φαίνονται για το έτος 2014 μόνο τα sit n gos ενός τραπεζιού.  Αυτό με βολεύει γιατί ξεχωρίζουν αυτά από τα άλλα που παλιότερα μέσα στο 2014 έτυχε να παίξω.  Εκείνο το γράφημα είναι λίγο χαμηλότερο.  Και μόλις σήμερα, πριν από λίγο για την ακρίβεια, κατάφερα για πρώτη φορά να φτάσω ένα ROI 8 που νομίζω ότι είναι εξαιρετικό για sit n gos δεδομένου ότι δεν το έχω συναντήσει πολλές φορές σε παίκτες.  Για τους άσχετους ROI = Return of investment , όρος που χρησιμοποιούν και σε επιχειρήσεις και σημαίνει επιστροφή της επένδυσης.  Με άλλα λόγια, εγώ έχω επενδύσει παίζοντας γύρω στις 21.000$ και έχω 8 ROI (δηλ. 8%) άρα τις 21000 Χ 8% = 1680 ευρώ καθαρό κέρδος.  Τώρα δεν το έχω φτάσει τόσο ακόμα όπως βλέπουμε στο γράφημα γιατί μόλις άγγιξα το 8 και είναι ψεύτικο.  Κανονικά είχα 7 έως σήμερα οπότε 21000 Χ 7%= 1470 άρα περίπου αυτό που βλέπουμε στο γράφημα.
Και σταθερό να παραμείνει το ROI μου στο 7-8 αλλά να καταφέρω να αυξήσω τον αριθμό των παιχνιδιών που παίζω θα ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος γιατί θα πολλαπλασίαζα το καθαρό μου κέρδος.  Αλλά αυτό από αρχές του 2015 και βλέπουμε.  Έως τώρα δεν έχω καταφέρει να έχω σταθερά ελεύθερο χρόνο ή να το πάρω τόσο σοβαρά ώστε να καταφέρω να μαζέψω 2500 vpps/μήνα και να γίνω goldstar στην pokerstars, πράγμα που ακούγεται γελοίο για κάποιους, αλλά έτσι είναι.
Σίγουρα ένας από τους στόχους που θέλω να επιτύχω.
Άντε και καλά Χριστούγεννα σε όλους και ο νέος χρόνος να είναι γεμάτος upswings !!! 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
And we move up steadily!  There were good and bad phases since my last article but the good ones were more than the bad ones.  Worst phase was 22/11 when I lost about 15-20 buy ins, which is not something very unusual in this kind of sit and gos (hypers).  I was moving all in with better hands, I was getting sucked out.  I was moving all in with worse hands, I was losing.
Luckily, it lasted only 1-2 days.  It affected me and made me lose my faith.  This period I'm playing only if I see new players in the table.  It is very important to see which players are playing before you sit in the table.  I can't even think now that I will play with random players and not see their statistics or how many tables are playing simultaneously or how much profit they have (if they have) etc.  

Of course I choose to play in tables with less regulars and more new players.  This makes me not playing at the level I want sometimes if the regs are playing at that moment.  Especially in the 1,5$ hyper the game seems pretty easier because almost no regs are there.  Regs are many in 3,5+$ sit and gos that every time of the day you will probably find one playing.  Now I'm playing all levels from 1,5$ up to 15$.
The website I download the graph (pokerprolabs.com) changed the way the results appear now and I see that my ROI just reached 8 today which is exceptional to for sit and gos and I haven't seen it in many players.  ROI = return of investment.  I have earned 21000$ and I have a 8 ROI means my net profit is 21000x8%=1680 (see graphs above).  Even if my ROI is 7-8 and I manage to play more sit and gos every day, I would be totally happy because my profit would be more every day.  I still cannot manage though to play many games every day and become a goldstar (which sounds ridiculous for many players but it's a goal I want to reach for now).  So, Merry Xmas to all and I hope next year will be full of upswings.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου