Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2017

here we go again

Γεια μας και γεια σας και πάλι.  2/12 σήμερα και είπα να ανεβάσω άλλο ένα άρθρο στο ημερολογιάκι μου.  Παρότι τον Νοέμβριο ξεκίνησα ημιαπασχόληση (εργαζομαι καθημερινά εκτός Τετάρτης γύρω στις 12 με 15.00 ή 16.00 ανάλογα τη μέρα), ο μήνας ήταν θετικός από τις πρωινές και λίγο νυχτερινές ώρες ποκεροδουλειάς.   Όχι κάτι τρελό.  + 317,77$.  Παραθέτω τα γραφήματα για sit and gos 1 table & sit and gos γενικά από 1/1 έως σήμερα.
Το γράφημα με όλων των ειδών sit and gos είναι ελαφρώς καλύτερο και η διαφορά έχει γίνει μονο από 220 παιχνίδια επιπλέον .  Μπορεί βέβαια τα κέρδη μου να μην είναι αυτά που θέλω αλλά φέτος το ROI μου έχει φτάσει σε πολύ καλύτερο επίπεδο από πέρυσι και πρόπερσι.  Ενώ το 2016 και 2015 ήταν γύρω στο 6,5-7 φέτος βλέπω ότι στα 1 τραπεζιού παιχνίδι είναι κοντά στο 12 ενώ αν βάλω και τα υπόλοιπα είναι σχεδόν 13.  Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι επενδύοντας λιγότερα χρήματα φέτος σε σχέση με άλλες χρονιές, έβγαλα ίδια κέρδη.  Ή για να το πω αλλιώς τα κέρδη μου φέτος ήταν διπλάσια από τα περυσινά γιατί όπως έχω ξαναπεί το Return of Investment σημαίνει επιστροφή της επένδυσης οπότε όταν πέρυσι είχα ROI 7 σημαίνει οτι σε κάθε 1000 δολλάρια επένδυσης έπαιρνα πίσω τα 70 ενώ τώρα σε κάθε 1000$ επένδυσης παίρνω πίσω τα 120-130.  Αυτό βέβαια το πέτυχα γιατί ήθελα να βγάζω από κάποιο σημείο και μετά λίγο πιο σταθερά κέρδη και κατέβηκα επίπεδο για να είμαι πιο σίγουρος.  Και σε κάποια sit and gos που έπαιζα ίσως περισσότερο και χωρίς να δίνω τόση πολύ σημασία στους αντιπάλους, φέτος που παίζω επιλέγοντας με περισσότερη προσοχή τα τραπέζια που παίζω,, ειδικά στα λίγο μεγαλύτερα όπως 15$, πάω καλύτερα.  Συγκεκριμένα στα 15 fifty50 ας πούμε πέρυσι είχα παίξει γύρω στα 800 games με roi σχεδόν 8 ενώ φέτος που έχω παίξει έως σήμερα μόνο 284 έχω roi 16,34.  Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να έπαιξα λιγότερα παιχνίδια αλλά τα παιχνίδια μου συνολικά ήταν πιο επικερδή από αυτά που έπαιξα πέρυσι.
Κλείνω γιατί έχω να ταίσω τη μικρή :)  Άντε τα λέμε του χρόνου 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου