Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2018

νέο άρθρο μετά από καιρό

Νέο άρθρο μετά από τόσο καιρό απουσίας μου από το μπλογκ μου. Πλέον είναι δύσκολο να βγάζω λεφτά από το πόκερ με τόσο βεβαρημένο καθημερινό πρόγραμμα, έχοντας μόνο λίγο χρόνο να παίξω προς το βράδυ που είμαι ήδη κουρασμένος από τη πρωινή εργασία και την απογευματινή μου ενασχόληση με την αγαπημένη μου κορούλα. Όμως, είπα να ανεβάσω σήμερα ένα άρθρο λόγω του σημαντικού ποκερικού γεγονότος που φαίνεται στην κατωτέρω φωτογραφία

Ένα καινούργιο είδος τουρνουά της ποκερσταρς έκανε την εμφάνιση του και όπως βλέπετε πήγα καλά. Ιδιαιτερότητα είναι το γεγονός ότι δεν μοιράζει συγκεκριμένο ποσό σε νικητές αλλά εξαρτάται πόσους θα διώξεις για να πάρεις αμοιβή για το κεφάλι του καθενός.  Κέρδος 900+$ μια χαρά είναι ειδικά όταν οι ώρες που ασχολήθηκε ήταν λίγο παραπάνω από 2.  Λοιπόν, αυτό ήταν το άρθρο μου και ελπίζω να ανεβάσω σύντομα παρόμοιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου